tisdag 9 december 2008

White Sand Beach













Idag har vi varit på en helt fantastisk strand som heter White Sand Beach. Jag lovar, det var Thailand precis som på bilderna :)

Vi njöt, åt underbart gott, och hade jättehärligt. För en liten spottstyver... Här i Thailand är det mesta väldigt billigt så man kan verkligen skämma bort sig själv så jaa, det är verkligen semester till 100 % :D













Dottern promenerar längs stranden












Tarzan... jag menar Danne, uppe i trädet

Vid den underbara serveringe på stranden

3 kommentarer:

Linda sa...

Inte alls avundsjuk ;). Här snöar det för fullt, och vi vet ju hur kul det är med blöta hundar!!! Men vadå, vad är väl white sand beach mot storgatan i Nybro?? Inte avundsjuk, inte alls.....*mutter*.

Ha det jätte bra allesamans
Kramar

Snygg-Peter, stans läckraste bak...verk! sa...

Här är läget? Hoppas allt är bra! Såg att ni varit på besök i Patong...hamna bara inte med i nyinspelningen av den klassiska P-rullen "Utan Kalsong i Patong", även om den är mer rumsren än uppföljaren "Batong i Patong". Här faller snön, som min kära sambo redan informerat om i sitt inlägg. Själv sitter jag och gör budget...vilket jävla skit, ska jag spå i kaffesumpen också eller ska jag bara hitta på siffror?!

Nåväl...att göra budget är ett problem som inte ni behöver ha...Eddie har väl redan spräckt er drinkbudget och Sara shoppar väl loss i modekvarteren i Bangkok, men se bara till att Tuk Tuk-chauffören kör er till de städade butiksadresserna, annars vet man inte vad man kommer hem med!

Danilo...när du kommer hem är det dags att du klipper dig och skaffar ett jobb! Jag erbjuder dig 20 thailändska Bath om dagen för att mata Eddies fiskar, och kanske dammsuga någon gång i veckan!

Lite fotbollsresultat: Werder Bremen - Inter 2-1, Roma - Bordeaux 2-0.

Ha det bra, önskar Peter!

SarahB sa...

Linzan: Jag lovar, att vi ska fortsätta ha de bra. Vi klagar inte på livet just nu ;)

Snygg-Peter: Vi fick oss ett gott skratt här allihop :D

Vad får du allt ifrån / Danne

Vi har det suuuperhärligt, men vi saknar er förstås ;)

sara, eddie, Mel och danne