tisdag 29 december 2009

Det börjar närma sig

När jag vinkade av syster med familj i måndags konstaterade vi att "vi syns ju i nästa vecka igen" ... det pirrade till ordentligt då, eftersom det stämmer ju alldeles utmärkt. Nästa vecka bär det ju av mot Stockholm för vidare transfer till M.E.X.I.C.O!!! Och det känns så grymt mysigt nu när jag tänker på det :)



Nästa vecka har vi värme, sol och salta bad igen.Underbart! Idag köpte jag solskyddscremer sp 20 och 15, de där mysiga som luktar kokos, det passar ju bra när man ska steka under Karibiens sol...



Sen var jag bara tvungen att köpa nya Vagabond eftersom det fanns ett reportage som hette :
"Mexiko, Yucatáns kritvita stränder". Den kostar sina 69 spänn men jag suger förstås i mig varje bokstav så den är värd det.









Reportaget finns även på nätet om någon vill kika på stället vi ska till:

http://www.vagabond.se/Redaktionellt/Resmal/Nordamerika/Mexiko/Strandliv-pa-Yucatan/



Där fanns även ett annat reportage: http://www.vagabond.se/Redaktionellt/Resmal/Nordamerika/Mexiko/Mexiko---landet-runt/



Som sagt, det börjar närma sig :)

Inga kommentarer: