onsdag 26 november 2008

Då var det fixat


Sprutan är gjord och det gick jättebra :) Men det är bara jag och Danne som har fixat det, Eddie och Melanie får göra det imorron på eftermiddagen... lycka till :)

Magvaccinet hoppar vi faktiskt över, jag har kollat runt med alla vi känner som har varit i Thailand, och de flesta har inte tagit det. Det roliga är att bland dem som hade tagit det så var det någon som hade blivit sjuk ändå, medan de som inte hade tagit det hade klarat sig alldeles utmärkt. Så vi hoppas på det bästa :D

Lite magtabletter ska packas ner, vi har även en magmedicin från Italien som heter Diar-Stop ;), bara namnet säger allt... den enda gång jag har behövt använda det vill jag minnas att det var mycket effektivt :O

Nu ska det inhandlas solcremer...

2 kommentarer:

gaggan sa...

Imorgon är det sprutdags för mig... Hua! Var försiktig med vad ni packar. Har förstått att de är stenhårda med sånt i Thailand. Allt sånt där finns ju att köpa där nere annars. Hur tänkte ni göra med bilen? Daniels mamma kunde köra er om ni ville parkera där ute.

SarahB sa...

gaggan: Ja, det skulle vara toppenom vi fick ha bilen hos Daniels mamma, bara det inte är nåt besvär för henne :)